tisdag 1 maj 2012

Firat

Hej. Uppdateringarna blir lite sporadiska just nu. Är fortfarande sjuk vilket innebär att jag mest tycker jävligt synd om mig själv. Höften gör fortfarande ont och det här med träning och normal kost känns jävligt långt bort!
Idag har jag dock lyckats ta tag i mig själv och diverse ungar och träffat upp några av mina allra bästa vänner för att fira första maj. Det var väl behövt och humöret ligger faktiskt på topp just nu, vilket det egentligen kanske INTE borde göra med tanke på hur krasslig jag och har varit i nu över 3 veckor och för att jag i helgen tagit ett stort livsförändrande beslut som förhoppningsvis kommer göra livet lite lyckligare även fast det, trots det, är ett ruskigt sorgligt beslut på sitt sätt. Vad det handlar om kommer jag uppdatera om senare i framtiden.
Just för tillfället är jag oxå glad över våren som ÄNTLIGEN fått fäste. Jag längtar oxå tills jag är pigg nog att ta tag i träningen och att jag förhoppningsvis får jobb till hösten'

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar