tisdag 11 oktober 2011

Tre

Helst av allt vill jag inte säga det jag komma skall pga min  enorma vidskeplighet och jag vet att jag ropar lite hej innan jag kommit över bäcken, MEN, jag har tre löjligt fina och snälla barn och allt går än så länge över förväntan. Visst gnäller jag och skäller jag en del men oftast sitter det i att JAG har ett uselt tålamod och noll koll på pedagogiska sätt att hantera och uppfostra mina kids. Tänk hur saker hade sett ut om jag hade de egenskaperna, då skulle jag ju vinna kampen om vem som är bästa mamman med bästa familjen.

I natt är jag gräsänka och som sällskap i sängen i natt har jag dottern och gallstenskänningar.....funderar on inte den där BURKEN nutella

kanske var lite onödig så här innan läggdags. Jag har väl inga ätstörningar heller.

Morgonoromenad i morgon. God natt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar