tisdag 10 maj 2011

Sommarsjuk!

Dennis kom i natt och var alldeles brännhet. Inte förvånad då det var ett tag sedan han var sjuk och jag dessutom börjat min praktik, och då brukar lillkillen ha en tendens att bli sjuk.  Min lärare skulle ha gjort besök idag dessutom men det fick ju avstyras.   Jo och det blev ju sommar över en natt oxå så det inviger vi i vanlig ordning med någon sorts sjuka.                               
Jag funderar lite på hur jag kommer att palla att vara mammaledig i framtiden, men tänker då samtidigt att det troligtvis är många som kommer vara mammaledig samtidigt och att det inte borde vara några problem att sysselsätta sig.   Men det är så tråkigt att vara hemma. Jag hittar iallafall projekt att sysselsätta mig med, som typ att slita bort plastmattan i hallen och köket, det ska bli nästa projekt. 

Nu bli. Det att slumra i soffan medan Benji spelar little big planet2 och Daniel pysslar med Dennis. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar