måndag 2 maj 2011

Sköna Maj?

1. Benji och jag käkade mjukglass på torget
2. Benji och Dennis ror sig med att göra våran uppfart mer färgrann
3. Garfield gosade nästan ihjäl Benji och han gosade tillbaks.
4. Bröderna Brothers på stan
5. Enad vänsters första majtåg var mäktigt i år.
6. Dennis är inte imponerad
Inte mkt händer och fötter just nu. Jag påbörjar sista praktiken i morgon och det ser jag verkligen framemot. Sedan är jag färdig undesköterska. Jag håller tummarna för att den psykiatriska inriktningen kan vara något för mig.
    Annars längtar jag efter att få träffa Helena som nu varit borta länge. Det skall oxå bli roligt att få gå över till min nya nästan granne Tessan och se hur fint dom fått det.
    Längtar oxå tills vi ska fira att mitt första mål som ombud i tingsrätten ledde till en vinnande dom för Irina, för det är klart att det hade med mina skills som amatöradvokat att göra att vi vann..................
    Det är idag andra maj och det har snöat till och från hela dagen, whats up with that liksom?

1 kommentar:

  1. Klart hon vinner målet, du hjälpte ju till! ;)

    Jag är grymt stolt över dig att du snart är klar, då har du fan kommit längre än mig med den utbildningen ju! :S
    (Huvva, jag måste styra upp det där nu känner jag...)
    Kraaaam

    SvaraRadera