fredag 10 januari 2014

Gör om, gör rätt 2014

Hade ju skrivit värsta inlägget häromdagen men ser att det aldrig publicerats. Oh, well, det var ganska tråkigt och det kommer det här inlägget oxå att bli.

Hur som haver, 2014 ska nog mest handla om "Gör om, gör rätt". 2013 var ett år där det fanns väldigt många motgångar men oxå många medgångar.

Planer just nu......en bucketlist för 2014 där en hel hög med grejer skall planeras in och genomföras. Men det skall även finnas luckor för spontanitet.

Nu ska jag ta min kamera och gå ut i det äntligen kalla vädret, sedan skall jag traska till mitt jobb och försöka se om jag fått semester i helgen eller inte.

Ska se om jag kan få ihop några bilder, ska se om jag kan få igång skrivarlusten.
Det jobbiga med att inte vara en kreativ människa naturligt är ju att man måste jobba så hårt på det, och jag är lat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar